Opinie użytkownika (1)

Kupowałem u nich...
Kupowałem u nich kilkakrotnie okulary i byłem zadowolony. Ostatnio jednak w okularach zaczęła korodować jedna śrubka - do tego stopnia, że ciężko składał się zausznik - okulary zareklamowałem, za radą pani w salonie. Po długim okresie dostałem odpowiedź, że jest to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji. Próbowałem dowiedzieć się w salonie dlaczego otrzymałem taką odpowiedź - powiedziano mi aby skontaktować się bezpośrednio z centralą. Wysłałem kilka maili w tej sprawie, również korzystałem z formularza na stronie - nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Zausznik co prawda został wymieniony, jak zaznaczono w drodze wyjątku… ale to nie jest odpowiedź… nie wiem co obejmuje tak naprawdę ich gwarancja - widocznie to, że okulary za przeszło 900 zł rdzewieją jest normalne, mam też już powycierane zauszniki od zwykłego noszenia, ale zgodnie z kartą gwarancyjną - to również nie jest przedmiotem gwarancji (chociaż minęło dopiero 15 miesięcy). Ogólnie polecam wszystkim zapoznanie się z kartą gwarancyjną przed dokonaniem zakupu - okulary mogą rdzewieć, farba może się powycierać itp. wszystko jest ok, dopóki nie spróbujecie reklamacji.

resland

27.07.2015

Paris Optique

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi