mam zastrzeżenia co do rachunków które nie przychodzą na czas a po za tym miałam nieprzyjemną sytuacje że wyłączono mi przez pomyłkę telefon a po ponad dwóch latach obciążono mój rachunek na kwotę 95 zł twierdząc że to za ponowne podłączenie mediów czyli po 35zł(telefon kablówka internet) firma bardzo nie uczciwa.ponadto od 3 tyg próbuje zmienić umowę na korzystniejszą 4 razy dzwoniłam na infolinie i 4 konsultantów nie jest w stanie tego dokonać ciągle słyszę awaria systemu obecnie szukam czegoś innego na rynku bo vectra po prostu nie szanuje klientów przez ponad rok płaciłam więcej za kanał+ o 5zł jak się upomniałam o swoje to dostałam figę z makiem nie polecam vectry
Faktury papierowe są wysyłane co miesiąc do abonentów posiadających usługę telefonii. Do pozostałych abonentów dystrybuowane są blankiety wpłat. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom stworzyliśmy bezpłatną usługę e-faktury. Dzięki niej będą Państwo otrzymywać powiadomienie o wystawionej fakturze na adres e-mail. Natomiast po zalogowaniu się do systemu e-faktury, będą Państwo mieli wgląd w billing telefoniczny, faktury oraz aktualne saldo konta. Dostęp do systemu to całodobowa możliwość wglądu w konto abonenta oraz wciąż rozwijające się funkcje. Korzystając z tej usługi przyczynią się Państwo do ochrony środowiska.
Abyśmy mogli zweryfikować pozostałe kwestie niezbędne będą dane - w związku z powyższym wyślemy wiadomość prywatną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.