Opinie użytkownika (1)

mam zastrzeżenia co...
mam zastrzeżenia co do rachunków które nie przychodzą na czas a po za tym miałam nieprzyjemną sytuacje że wyłączono mi przez pomyłkę telefon a po ponad dwóch latach obciążono mój rachunek na kwotę 95 zł twierdząc że to za ponowne podłączenie mediów czyli po 35zł(telefon kablówka internet) firma bardzo nie uczciwa.ponadto od 3 tyg próbuje zmienić umowę na korzystniejszą 4 razy dzwoniłam na infolinie i 4 konsultantów nie jest w stanie tego dokonać ciągle słyszę awaria systemu obecnie szukam czegoś innego na rynku bo vectra po prostu nie szanuje klientów przez ponad rok płaciłam więcej za kanał+ o 5zł jak się upomniałam o swoje to dostałam figę z makiem nie polecam vectry

renet

20.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
28.04.2022
Odpowiedź firmy
Faktury papierowe są wysyłane co miesiąc do abonentów posiadających usługę telefonii. Do pozostałych abonentów dystrybuowane są blankiety wpłat. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom stworzyliśmy bezpłatną usługę e-faktury. Dzięki niej będą Państwo otrzymywać powiadomienie o wystawionej fakturze na adres e-mail. Natomiast po zalogowaniu się do systemu e-faktury, będą Państwo mieli wgląd w billing telefoniczny, faktury oraz aktualne saldo konta. Dostęp do systemu to całodobowa możliwość wglądu w konto abonenta oraz wciąż rozwijające się funkcje. Korzystając z tej usługi przyczynią się Państwo do ochrony środowiska. Abyśmy mogli zweryfikować pozostałe kwestie niezbędne będą dane - w związku z powyższym wyślemy wiadomość prywatną.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi