Ocena jakości oferowanej usługi (przejazd z przystanku przy ul. Wileńskiej do ul. Zielonej tramwajem nr 12 godz. 07:38):
1/ w tramwaju jest zimno (mino, że najprawdopodobniej ogrzewanie jest włączone ale drzwi tramwaju są całkowicie nieszczelne),
2/ brudno wewnątrz tramwaju (miejsca do siedzenia pokryte materiałem, który jest tak wybrudzony, że pasażerowie w obawie wola stać niż usiąść na nich),
3/ brak kasownika w tylnej części tramwaju (kasownik znajduje się w przedniej i środkowej części pojazdu co w przypadku porannego tłoku utrudnia skasowanie biletu),
4/ czas dojazdu mieści się w granicy określonej przez MPK (spóźnienie 1 minutowe),
5/ przystanek nieposprzątany (błoto i brudno wokół przystanku).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.