Opinie użytkownika (1)

Ocena jakości oferowanej...
Ocena jakości oferowanej usługi (przejazd z przystanku przy ul. Wileńskiej do ul. Zielonej tramwajem nr 12 godz. 07:38): 1/ w tramwaju jest zimno (mino, że najprawdopodobniej ogrzewanie jest włączone ale drzwi tramwaju są całkowicie nieszczelne), 2/ brudno wewnątrz tramwaju (miejsca do siedzenia pokryte materiałem, który jest tak wybrudzony, że pasażerowie w obawie wola stać niż usiąść na nich), 3/ brak kasownika w tylnej części tramwaju (kasownik znajduje się w przedniej i środkowej części pojazdu co w przypadku porannego tłoku utrudnia skasowanie biletu), 4/ czas dojazdu mieści się w granicy określonej przez MPK (spóźnienie 1 minutowe), 5/ przystanek nieposprzątany (błoto i brudno wokół przystanku).

ramirak

06.01.2010

MPK Łódź

Placówka

Łódź, Wileńska

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi