Opinia dotyczy placówki Media Expert w CH Malta w Poznaniu (Zamówienie nr: 02253326749) Ten punkt nie zasługuje na żadną gwiazdkę. Kompletne ZERO - z kierownikiem przez małe "k" na czele. W dniu dzisiejszym zamówiłem poprzez stronę internetową Wentylator HB FS-1615ER. Przy wyborze odbioru w sklepie sprawdziłem dostępność towaru w salonie Galerii Malta. Wszystko ok. Zamawiam. Po kilku godzinach otrzymuję sms-a i maila, z zaproszeniem do odbioru towaru z informacją że zamówienie będzie czekać na mnie przez 3 dni w godzinach pracy sklepu. Pojechałem i po godzinnym oczekiwaniu zostałem poinformowany przez nieuprzejmego kierownika sklepu, że wentylatora nie ma i nie będzie. Na moje pytanie dlaczego wysyłali maila z informacją o odbiorze odburknął że nie ma i nic więcej dla mnie nie uczyni. Nie będę się rozpisywał ale postępowanie tego sklepu z "przyjaznym kierownikiem" uważam za skandal i kpiny z Klienta ! Uważałem sieć Media Expert za sieć przyjazną Klientom, nie raz czyniłem tam zakupy jednakże ta sytuacja sprawia że już nigdy w żadnym salonie ME nie zrobię zakupów. Moja irytacja sięga zenitu, że w czasach kiedy wszyscy szanują Klienta (handel, usługi) dochodzi do takiej sytuacji. Nic by się nie stało gdybym otrzymał maila z przeprosinami, że system internetowy się pomylił i nie ma tego wentylatora w sklepie. Zrozumiałbym, szukałbym dalej a nie tracił kilka godzin na dojazd, czekanie i wymianę zdań z ekstra nieuprzejmym kierownikiem sklepu. "Nie mam zamówienia i co mi zrobisz ?" Mam 60 lat i jeszcze nigdy nie zostałem tak potraktowany. Wyrażam tylko przekonanie, ze inne placówki tej sieci i zatrudnieni w nich pracownicy są bardziej przyjaźnie nastawieni do Klientów. Pan kierownik ME w Galerii Malta powinien przejść przeszkolenie chociażby w jakieś placówce Euro RTV, gdzie obsługa jest na najwyższym poziomie. Na zakończenie - otrzymuję kłamliwego sms-a o anulacji zamówienia z powodu sprzedania produktu w trakcie procesowania mojego zamówienia. GRATULACJE: sprzedaż przed obowiązującymi godzinami otwarcie sklepu ! Zamówienie składałem około 8.00 a jeszcze przed otwarciem sklepu maila i sms-a z informacją, że zamówiony sprzęt czeka na odbiór ! (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)
Zamówienie złożone 31 grudnia i od razu opłacone otrzymałem po dwóch tygodniach. Przesłane lampki choinkowe były zupełnie inne jak w złożonym zamówieniu. Wartość zamówienia 140 PLN (+ przesyłka 17,99,-) - z tego towar za 110,- niezgodny z zamówieniem (dla mnie zupełnie bezużyteczny).Kontakt utrudniony - na maila z reklamacją otrzymuję obcesową odpowiedź, że mam towar wysłać z powrotem z opisem reklamacji. Na mój mail, że nie mam czasu i ochoty na "zabawę" i chodzenie na pocztę i dodatkowe koszty - odpisano, że sklep zamówi kuriera celem odbioru reklamacji - czekam do dzisiaj. Bezwartościowy dla mnie towar oddam przed kolejną Gwiazdką potrzebującym - dla mnie to ostatni zakup w niesprawdzonym, niewiarygodnym sklepie internetowym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.