Groupon dotyczył serwisu klimatyzacji i uzupełnienia czynnika. Przyjeżdżam na miejsce. Wszystko ładnie pięknie. Pan zabiera się za mój samochód. Trwa to około 30 min po czym przychodzi i mówi że nie da rady dzisiaj wykonać serwisu ponieważ jakiś zaworek jest nie do końca szczelny. Z układu mojego samochodu ściągnięto już 260g czynnika. Udaje się do recepcji ponieważ Pan serwisant nie ma takowego na stanie ale mówi ze można zamówić. W recepcji Pani pyta czy doszło do serwisu. Odpowiadam ze tak i ze okazało się ze problem z zaworkiem i chciałbym go zamówić. Generalnie byłem przekonany ze nie będzie z tym problemu, w sensie że Top Gum zamówi zaworek i przyjadę za parę dni żeby serwis dokończyć. Okazało się ze byłem w błędzie. Pani na recepcji mówi ze już po grouponie bo w jego warunkach jest następujące postanowienie: " Usługa zostanie wykonana tylko w przypadku sprawnie działającego układu klimatyzacji. Możliwość naprawy niesprawnego systemu klimatyzacji - usługa płatna dodatkowo."Odpowiadam więc Pani ze nie miałem świadomości ze ten zawór jest uszkodzony bo skąd mogłem wiedzieć i odniosłem się do drugiego zdania wcześniej cytowanego postanowienia. Liczyłem na to ze firma wyjdzie z propozycją rozwiązana problemu ale okazało się być zupełnie na odwrót. Pani kierownik zacnego przybytku informuje mnie ze usługa została wykonana i oni nic więcej nie zrobią. Ja na to co w takim razie z czynnikiem który został ściągnięty z mojego samochodu? Pani kierownik na to powtarza ze usługa została wykonana. Zaczęła się dość mocna wymiana zdań której efektem było to że Pani kierownik z wrzaskiem wybiegła z recepcji i poleciała do mechaników krzycząc: "Wpompujcie mu to na siłę" Generalnie zachowanie i sposób realizacji owego grouponu był poniżej dna. Nie mówię tu o Panach mechanikach bo oni zrobili swoje, ale kierownictwo tej firmy nie wychodzi na przeciw klienta a wręcz chce go okantować nie wykonując zamówionej usługi. Biorąc pod uwagę ze w cenie zamówionego grouponu był serwis + 300g czynnika to Pani kierownik stwierdziła ze będzie do przodu o jeszcze 260g. Uważam to za jawną próbę kradzieży i oszukania klienta. Jeszcze raz dodam ze nikt w tej firmie nie zaproponował żadnego rozwiązania tego problemu. Jako klient chce mieć sprawną klimatyzacje i tyle. Wystarczyło trochę chęci i sprawę dało by się rozwiązać bo w końcu w warunkach grouponu widnieje zdanie : "Możliwość naprawy niesprawnego systemu klimatyzacji - usługa płatna dodatkowo." I zapłaciłbym za tą dodatkową usługę naprawy i było by po problemie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.