Opinie użytkownika (1)

25 listopada br....
25 listopada br. wybrałem się do autoryzowanego przedstawiciel firmy Plus w celu przeniesienia numeru telefonu oraz podpisania nowej umowy. Punkt mieści się w Pelplinie przy ulicy Mickiewicza 24 vis a vis supermarketu Ślizex. Lokal jest przestronny, dobrze oświetlony ( co ma także wpływ na ocenę ). Teraz, przechodząc do meritum sprawy, kilka słów o jakości obsługi. W punkcie zatrudnione są dwie osoby: kierownik tej małej placówki i "szeregowy" pracownik. Obiektywnie przyznać należy, pomimo całkiem wysokich standardów obsługi klienta, że obaj panowie różnią się wiedzą oraz podejściem do kupującego tzn. porównanie wypada zdecydowanie na plus dla pana z plakietką "kierownik" ( dotyczyło to błędów drugiego pracownika np jeśli chodzi o możliwość wybrania jednego darmowego numeru itp. - jednak było one natychmiast korygowane przez drugiego pana ). Jak już wspomniałem całokształt jakości obsługi klienta jest pozytywny. Obsługa łatwo nawiązuje mniej formalne relacje z klientem ( oczywiście nie mam na myśli spoufalania się po prostu relacje klient-sprzedawca nie są "sztywne" ) przez co zakupy dokonuje się w miłej, można by rzec, przyjacielskiej atmosferze. Zarówno kompetencje, wiedza jak i wygląd personelu stoją na wysokim poziomie. Panowie cierpliwie tłumaczą wszelkie problemy i pytania, każdemu klientowi. Czas realizacji nie odbiega od ogólnie przyjętych standardów tzn czekamy możliwie najkrócej. Jak już wyżej wspominałem punk urządzony jest przestronnie, dobrze oświetlony, asortyment jest szeroki, nie ma problemu z obejrzeniem jakiegoś telefonu czy akcesoria. Podsumowując całokształt oceniam na mocne 3+ ( jedyny mankament to błędy, które się zdarzają jednemu z pracowników: mylenie ofert itp. Jednak z racji natychmiastowej ich korygowania przez drugiego sprzedawcę nie wpływają one znacząco na jakość obsługi ).

rad

25.11.2009

PLUS

Placówka

Pelplin, Mickiewicza 24

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi