W wigilię robiłem drobne zakupy, w tym zakupy dla syna, który jest na bardzo rygorystycznej diety. Byłem w kilku stalowowolskich sklepach i najczęściej zastałem wyczyszczone półki z towarów. W Tesco o dziwo było to czego potrzebowałem. Na dodatek dość duża obsada pracowników jak na ten dzień. Brałem także fakturę na Fundację w której mam konto dla dziecka. Co prawda trwało to chwilę, ze względu na to że wg Pani z obsługi klienta komputery chodziły bardzo wolno, ale osoba obsługująca była bardzo symaptyczna, przeprosiła i prosiła o cierpliwość.
Zakładałem rachunek IKE mojej żonie. IKE w wersji dla funduszy inwestycyjnych. Na stronie internetowej złożyłem zlecenie, przyjechał kurier, małżonka podpisała umowę. Otrzymaliśmy hasła, weszliśmy na stronę i zaktualizowaliśmy ustawienia.Najpierw założyłem bezpłatne eKonto, a potem już po otrzymaniu wszystkich haseł i loginów otworzyłem IKE składając zlecenie na zakup jednostek uczestnictwa. Wszystko szybko, sprawnie i z domu. Co najważniejsze bez żadnych kosztów.
Witam.
Dziękuję serdecznie za podzielenie się pozytywną opinią na temat usług świadczonych przez mBank.
Staramy się być bankiem przyjaznym oraz bliskim każdemu Klientowi, dlatego wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne. Cieszy mnie fakt, że jest Pan zadowolony z jakości obsługi oraz szybkości załatwienia sprawy. Mam nadzieję, że dalsze kontakty z mBankiem pozwolą Panu czerpać zadowolenie.
Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600.
Pozdrawiam
Dorota Łoza
mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.