Obserwacja polegała na tym, że zapytałem personelu gdzie mogę znaleźć wybrane produkty spożywcze. Osoba z personelu nie potrafiła wskazać dokładnego miejsca, z tego co widziałem to była nowo zatrudniona osoba (bez odpowiedniego przygotowania). Jednak wykazała się umiejętnością pozyskiwania wiedzy i zapytała się o miejsce pracownika z wyższym stażem pracy. Ten wskazał miejsce szybko i bezbłędnie. Był miły i pomocny.
Podczas obserwacji została sprawdzona wiedza na temat kilku produktów dostępnych w sklepie internetowym. Dokładnie chodziło o to, aby personel odpowiedział na pytania o dostępności kosmetyków, o tym jak są pakowane przy wysyłce, pytanie o zamienniki dla perfum, o dodatkowych usługach.
Obsługa klienta wykazała się wzorowym podejściem do sprawy. Po zostawieniu zapytania na email, obsługa odpowiedziała w przeciągu 15 minut pisząc zwrotną wiadomość oraz dzwoniąc do mnie, aby sprawdzić czy wiadomość dotarła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.