bardzo niski poziom wykonywanych usług serwisowych, wysokie ceny usług serwisowych, długi czas wykonywania usługi, wysokie ceny za rbh, wysoka usterkowość po naprawie, obskurny wygląd całej firmy, wszedobylski brud i nieprzyjemny zapach, nieprzyjemna obsługa, brak aktualnych promocji , abrak wiedzy u obsługi na temat ogólnokrajowej promocji serwisowej
Niskie ceny w porównaniu do konkurencji, dość dobra ekspozycja, WIELKIE braki w oznaczeniu cenami-brak cenówek, Niedziałajace skanery do sprawdzania cen, niska kompetencja przcowników, brak zainteresowania u pracowników hali pomoca klientom, dość szeroki asortyment, brak produktów textylnych i przemysłowych w dobrej jakości za przyzwoitą cene jak np. własna marka premium-w Tesco to Cherokke
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.