Opinie użytkownika (1)

Dnia 13.06.2018 zakupiłem...
Dnia 13.06.2018 zakupiłem na euro.com.pl towar outletowy o wartości 3055 zł. Ponieważ na towar outletowy nie ma możliwości zakupu na raty musiałem na zakup wziąć kredyt z banku. Przed zakupem upewniłem się telefonicznie co do stanu i wyposażenia towaru i zostałem zapewniony, że w razie czego mogę zwrócić towar a pieniądze zostaną jak najszybciej zwrócone. Zaraz w dniu otrzymania przesyłki (15.06.2018) okazało się, iż towar faktycznie jest w idealnym stanie, natomiast drastycznie różni się wyposażeniem z opisem na stronie sklepu!!!! Natychmiast zgłosiłem rozbieżności w dziale obsługi klienta i kazano mi jak najprędzej odesłać towar. Tak też uczyniłem. Dnia 18.06.2018 przesyłka wyjechała z powrotem. Towar został odebrany prze pracownika Euro w południe 19.06.2018. Dnia 22.06.2018 zadzwoniłem do Działu Obsługi Klienta i zostałem poinformowany, że przesyłka dotarła i będzie wykonany zwrot. Dopytałem się, czy jest szansa prosić o przyśpieszenie wypłaty ze względu na fakt, iż na zakup wziąłem kredyt i zgłosiłem rozwiązanie umowy do Banku, a do zwrotu pożyczonych pieniędzy mam max 30 dni od ich wypłaty. Pani uprzejmie poinformowała, że mogę wysłać na maila prośbę. Tak też uczyniłem w ten sam dzień. 28.06.2018 nie widząc dalej przelewu w banku, po raz kolejny zadzwoniłem do obsługi klienta. Najpierw facet twierdził, iż nie ma zamówienia w systemie, potem się znalazło ale nie widzi moich danych, później że dane są ale adres wysyłki inny, bałagan na maxa !!!!!!!!! Dziś jest 2.07.2018 i po zwrocie ani śladu a mnie każdy dzień zwłoki kosztuje 0,96 zł, do tego wysyłka niezgodnego z opisem towaru na kwotę 25 zł kurierem na moje konto !!!!!!!!!! Uważajcie na tego sprzedawcę !!!!

pinelesss

02.07.2018

RTV EURO AGD

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi