Opinie użytkownika (2)

Prawie 2 lata...
Prawie 2 lata temu założyłem rachunek w Multibanku. Zaskoczyli mnie niskimi kosztami utrzymania rachunku firmowego , przez rok za darmo prowadzone kontodarmowymi kartami bankomatowymi , zlecenia stałe bezpłatne dostęp do bankomatów prawie wszędzie. Okazało sie ,że opłata za konto jest pobierana , pobierana jest tez opłata za kartę ( miała być zwracana jeśli karta bedzie aktywna i bedzie sie nia płacić okoo 2000 zł ) Zlecenie stałe kosztuje drożej n iz normalny przelew , ksiegowania w banku sa 3 w ciagu doby . Do dnia dzisiejszego złozyłem kilkanascie reklamacji na różne tematy , reklamacje o zwrot kosztów prowadzenia rachunku prowadził Pan ,który obsługiwał naszą firmę. Jak się okazało zostalismy wprowadzeni w błąd przez pracownika , który źle wprowadził naszą firmę nie pod właściwa rubrykę , A opłaty o których mówił dotyczyły konta osobistego a nie firmowego . Na kilka reklamacji nie otrzymalismy odpowiedzi . A odpowiedzi na reklamacje sprowadzały sie do TZW. przepraszamy ale odczep się . Od pracowników placówki do samego kierownictwa nikt nie potrafił udzielić nam informacji na temat konta bilansującego ( jak one działa) Podczas załatiania formalosci pogubili dokumenty ważne i nie wiedzieli,ze do podpisania umowy potrzebna jest zgoda współwłaściciela . Mozna by pisać temat rzeka. Jak sie okazło

pampa1

15.05.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Wiedza i kompetencje...
Wiedza i kompetencje poniżej oczekiwań, pomyłki, wprowadzanie w błąd klientów, niewiedza, brak możliwości reakcji przez personel . Niedotrzymywanie terminów reklamacji, niewiedza na podstawową ofertę banku .W tym banku rządzi system komputerowy nie ludzie.

pampa1

05.05.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi