Prawie 2 lata temu założyłem rachunek w Multibanku.
Zaskoczyli mnie niskimi kosztami utrzymania rachunku firmowego , przez rok za darmo prowadzone kontodarmowymi kartami bankomatowymi , zlecenia stałe bezpłatne dostęp do bankomatów prawie wszędzie.
Okazało sie ,że opłata za konto jest pobierana , pobierana jest tez opłata za kartę ( miała być zwracana jeśli karta bedzie aktywna i bedzie sie nia płacić okoo 2000 zł )
Zlecenie stałe kosztuje drożej n iz normalny przelew , ksiegowania w banku sa 3 w ciagu doby .
Do dnia dzisiejszego złozyłem kilkanascie reklamacji na różne tematy ,
reklamacje o zwrot kosztów prowadzenia rachunku prowadził Pan ,który obsługiwał naszą firmę. Jak się okazało zostalismy wprowadzeni w błąd przez pracownika , który źle wprowadził naszą firmę nie pod właściwa rubrykę , A opłaty o których mówił dotyczyły konta osobistego a nie firmowego .
Na kilka reklamacji nie otrzymalismy odpowiedzi .
A odpowiedzi na reklamacje sprowadzały sie do TZW. przepraszamy ale odczep się .
Od pracowników placówki do samego kierownictwa nikt nie potrafił udzielić nam informacji na temat konta bilansującego ( jak one działa)
Podczas załatiania formalosci pogubili dokumenty ważne i nie wiedzieli,ze do podpisania umowy potrzebna jest zgoda współwłaściciela .
Mozna by pisać temat rzeka.
Jak sie okazło
Wiedza i kompetencje poniżej oczekiwań, pomyłki, wprowadzanie w błąd klientów, niewiedza, brak możliwości reakcji przez personel . Niedotrzymywanie terminów reklamacji, niewiedza na podstawową ofertę banku .W tym banku rządzi system komputerowy nie ludzie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.