Opinie użytkownika (1)

Od 26 maja...
Od 26 maja 2012 roku do dnia dzisiejszego TV Vectra nie potrafi uruchomić telefonii stacjonarnej, przez co nie można z domu abonenta dodzwonić się gdziekolwiek. Oczywiście w soboty konsrwatorzy Vectry na terenie Siedlec nie pracują, więc osoba (a więc ja) która pracuje w dni powszednie w innej miejscowości nie ma szans na to by konserwator znalazł przyczynę niesprawności systemu. Do zalatwienia tak prozaicznej sprawy trzeba brać urlop!!!! Poza tym wiedza i kompetencje oraz zachowanie personelu obsługującego klientów w salonie pozostawia wiele do życzenia.

oldbobol

17.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
05.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pana opinie dotyczące obsługi Abonentów przez Pracowników firmy Vectra S.A. Są one dla nas cennym źródłem informacji, jak również wskazówką w kwestii wprowadzanych ulepszeń. Niestety, aby dokładnie zweryfikować z czego wynika problem, będziemy potrzebować szczegółowych danych. Bardzo proszę o ich przesłanie, w odpowiedzi na wiadomość prywatną, jaką wkrótce do Pana wyślemy.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi