Od 26 maja 2012 roku do dnia dzisiejszego TV Vectra nie potrafi uruchomić telefonii stacjonarnej, przez co nie można z domu abonenta dodzwonić się gdziekolwiek. Oczywiście w soboty konsrwatorzy Vectry na terenie Siedlec nie pracują, więc osoba (a więc ja) która pracuje w dni powszednie w innej miejscowości nie ma szans na to by konserwator znalazł przyczynę niesprawności systemu. Do zalatwienia tak prozaicznej sprawy trzeba brać urlop!!!! Poza tym wiedza i kompetencje oraz zachowanie personelu obsługującego klientów w salonie pozostawia wiele do życzenia.
Dziękujemy za Pana opinie dotyczące obsługi Abonentów przez Pracowników firmy Vectra S.A. Są one dla nas cennym źródłem informacji, jak również wskazówką w kwestii wprowadzanych ulepszeń. Niestety, aby dokładnie zweryfikować z czego wynika problem, będziemy potrzebować szczegółowych danych. Bardzo proszę o ich przesłanie, w odpowiedzi na wiadomość prywatną, jaką wkrótce do Pana wyślemy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.