Zmuszono mnie przy braniu kredytu do założenia konta,obsługa była doskonała do czasu podpisania umowy kredytowej.Po tym fakcie zaczęło się złe traktowanie klienta nie tylko przez rzekomych doradców, ale także przez panią kierownik.nagminne jest zamykanie okienek podczas gdy w placówce jest kilkuosobowa kolejka klientów doradcy są niekompetentni.Pani kierownik stosuje praktykę wpychania przed osobę,która ma podejść do stanowiska znajomych zza zaplecza często wychodzi z taką osobą ze swojego pokoju i przyczaja się na zamkniętym w danym czasie stanowisku i w ostatniej chwili wpycha ją przed osobę ,która na swoją kolej czeka zwykle bardzo długo to samo tyczy się osób biorących kredyty.Dziś w placówce czekałam ponad godzinę stanowisko zostało zamknięte na 16 minut bo pani która brała kredyt poszła po jakieś dokumenty przez ten czas nie obsłużono nikogo ludzie w kolejce są niezadowoleni ale odezwałam się głośno na ten temat tylko ja (placówka Kraszewskiego) wszystkie te sytuacje zdarzają się notorycznie jestem tam co miesiąc bo spłacam kredyt jak tylko go spłacę to natychmiast się wynoszę bo już mam dość tego braku szacunku nie tylko do mnie ale także do innych ludzi. Sama tez pracuję z ludżmi wiem jak powinna wyglądać profesjonalna i kulturalna obsługa klienta Z całego serca odradzam NIE DAJCIE SIĘ ZLE TRAKTOWAĆ -SZACUNEK I KULTURA TO PODSTAWA W PODEJŚCIU DO KLIENTA
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.