Opinie użytkownika (4)

Pani na stoisku...
Pani na stoisku mięsnym nie potrafi odnosić się do Klienta.Wszyscy ludzie obsługiwani byli według żadnych zasad, jakiejkolwiek kolejki. Każdy podchodził jak chciał i był obsłużony. Tylko do mnie miała jakiś problem i kazała spadać do kolejki (która i tak nie miała sensu, bo każdy przez każdego się pchał). W momencie gdy mnie wygoniła powiedziałam tylko "do kierownika na pewno trafię".Do kierownika oczywiście nie poszłam ale mam nadzieję że to przeczyta: pani w średnim wieku, włosy blond, krótko ścięte za ucho.Należało by tę Panią wymienić.

nataliii-nt

13.09.2012

Piotr i Paweł

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w salonie zapadnie długo w pamięć. Tak świetnie, miło i profesjonalnie nie zostałam nigdy obsłużona. Pan posiadał ogromną wiedzę na temat okularów jak również na temat aktualnych trendów. Obsługa po sprzedażowa również na najwyższym poziomie, nikt na mnie krzywo nie patrzył gdy prosiłam o wyczyszczenie okularów. Ceny również przystępne, lokal bardzo czysty i schludny. Obsługa również wyglądała profesjonalnie. W tym roku czeka mnie kolejna wizyta, mam nadzieję że wszystko będzie tak jak rok temu :)

nataliii-nt

13.09.2012

Fielmann

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (5)
Kupiłam w tym...
Kupiłam w tym markecie rybę. Chciałam ją zrobić na obiad 1 maja. Niestety w momencie zakupu o godzinie 20 wyglądała jeszcze normalnie. NA drugi dzień o godzinie 12 fetor był taki, że musiałam ja wynieść od razu na śmietnik. Gdyby nie fakt, że 1 maja Carrefour był zamknięty poszłabym zanieść im osobiście tą rybę. Jedyne co jednak mogłam zrobić to wykonać telefon do sanepidu. Jestem stratna prawie 40zł na starej rybie, która psuje się w ciągu 12 godzin...Nie polecam.

nataliii-nt

13.09.2012

Carrefour

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz styczność...
Pierwszy raz styczność z kurierem UPS miałam gdy doręczał mi przesyłkę. Zadzwonił, powiedziałam że będę w domu za godzinę. Spoko, tylko czemu nie mógł przyjechać po tym czasie?Drugi raz styczność miałam i mam nadal w drodze do pracy. Proponuję firmie UPS zastanowić się czy wszyscy wasi kurierzy mają prawo jazdy. Wymuszają pierwszeństwo, praktycznie wjeżdżają "w tyłek", trąbią bez powodów i oczywiści jeżdżą 200 po mieście.Wstyd! Rozumiem pośpiech ale nie na tyle by wkurzać resztę kierowców.Opinia usług: mniej niż zeroOcena umiejętności jazdy: minus 5

nataliii-nt

13.09.2012

UPS

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi