Jakość oceniam bardzo wysoko. Bankowość elektroniczna w 100 procentach zastępuje mi kontakt z doradcą. Dzięki bankowości ING jestem w stanie dokonać wszystkich potrzebnych mi operacji.
Podczas ostatniej delegacji służbowej nocowałam w hotelu Premierre Classe Varsovie. W hotelu panuje cisza oraz spokój. Pokój codziennie był sprzątany, a ręczniki nowe. Zachowanie personelu było grzeczne. Pracownicy kompetentni. Minusem natomiast było liche śniadanie, brak wyboru oraz niskiej jakości produkty spożywcze (np. jogurty gratka).
Zakupów w supermarkecie Lidl dokonuję ok. czterech razy w tygodniu. Ogromnym plusem sklepu jest jego estetyka oraz wysoka jakość utrzymania czystości. Jest to sklep gdzie pracownicy są odpowiednio dociążeni pracą, a nie przeciążeni (nagminne w innych sklepach) dzięki czemu chętnie służą pomocą. Ceny produktów są wyeksponowane oraz prawidłowo opisanie. Pole do rozwoju placówki jedynie odnajduję w obsłudze klienta przy kasie, często w kolejce oczekuję dłużej niż 5 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.