Opinie użytkownika (1)

bez powodu zablokowują...
bez powodu zablokowują konto, nie pisząc nawet z jakich przyczyn, mają gdzieś , że użytkownik czyli ich target, chciałby to wiedzieć...na dodatek karzą czekać na odp. Nic dziwnego, że potem ludzie przechodzą na inne portale społecznościowe...:/ i ich zostawiają daleko w tyle...zacofani! jeszcze wymagają ze jeżeli chcesz sie dowiedziec co sie stało to Ty musisz do nich wypisywać z pytaniami, gdzie to oni powinni informowac.... owszem fajnie jest znalezc swoich znajomych z dawnych lat itd., ale oni musza wtej sytuacji liczyc sie takze z człowiekiem,,,wkurzyli mnie i to tyle na ten temat:)

nara

08.09.2010

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (30)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat portalu NK. Pragniemy poinformować, iż blokada profilu ma miejsce w momencie, gdy narusza on zasady zaakceptowanego przez każdego Użytkownika regulaminu. W celu wyjaśnienia przyczyny zablokowania profilu prosimy o przesłanie informacji pozwalających na zidentyfikowanie konta: adres e-mail oraz login. Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Użytkownika http://nk.pl/support. Jeśli informacje te zostały już przez Pana przesłane, prosimy o przesłanie numeru ticket, który został nadany Pana sprawie na adres jakoscobslugi@nk.pl Pozdrawiamy, zespół nk.pl Alicja Wilczyńska

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi