Opinie użytkownika (3)

3-gwiazdkowy obiekt o...
3-gwiazdkowy obiekt o wysokim standardzie - Hotel Ossowski Hotel położony jest w Kobylnicy przy drodze krajowej nr 5 (E261) na Szlaku Piastowskim, w odległości ok 10 km od Centrum Poznania w kierunku Swarzędza. Brak problemów z zaparkowaniem auta na terenie hotelu. Do dyspozycji parking strzeżony. Pani w recepcji z uśmiechem na twarzy przywitała mnie. Zapytałem o pokój i jego cenę , z uśmiechem powiedziała , że poleca przytulny i niewielki pokój wraz z całą oferowaną przez hotel usługą i wszelkimi wygodami. Ta kobieta zrobiła większe wrażenie na mnie niż cena polecanego pokoju. Oczywiście już nie przeszkadzało mi , że pokój w czasie targów na Budmie jest o 40% droższy niż w codzienne dni. Pani podarowała mi klucze, przyjęła zapłatę na podstawie podpisanej ze mną umowy i wskazała kierunek w jakim mam się udać by pozostawić bagaże. Zaprosiła także do restauracji na przepyszne dania obiadowe i kolacyjne. Nie myliła się. Potrawy zamówione przeze mnie były bardzo dobre , a obsługa w restauracji znakomicie trafiła w mój gust i odpowiednio zaproponowała wino jako aperitif . Hotel zrobił na mnie ogromne wrażenie tak jak i jego obsługa. Pomimo , że hotel był tylko 3 gwiazdkowy to można było poczuć się w nim jak w hotelu o najwyższych standardach.

mister222

28.01.2010

Hotel Ossowski

Placówka

Kobylnica, Dąbrówki

Nie zgadzam się (31)
Zgłoszenie szkody. Sprawca...
Zgłoszenie szkody. Sprawca zdarzenia jadąc samochodem i ciągnąc przyczepkę zahaczył nią o moje auto , które stało na parkingu . Zadzwoniłem na infolinie PZU , bardzo szybko połączyło mnie z konsultantem , z którym w ciągu 14 min załatwiłem całą sprawę. Zgłosiłem szkodę panu konsultantowi z PZU ponieważ sprawca miał w tej firmie ubezpieczoną przyczepkę . W czasie rozmowy dowiedziałem się , że szkodę powinienem zgłosić do ubezpieczyciela samochodu sprawcy , ze względu na zaistniałą sytuację. Konsultant przyjął zgłoszenie , umówił mnie ( następnego dnia ) na wizytę w serwisie samochodowym w celu oceny uszkodzeń mojego samochodu. Poinformował mnie , że PZU w moim imieniu może przekazać sprawę dalej , czyli do ubezpieczyciela samochodu sprawcy bądź mogę zgłosić to sam ( szybszy czas realizacji likwidacji szkody ). Wybrałem oczywiście drugą opcję , czyli samodzielne zgłoszenie. Szybko i rzetelnie załatwiona sprawa , miły głos konsultanta , odpowiednia tonacja głosu oraz wyraźna chęć pomocy w załatwieniu mojej sprawy.

mister222

26.01.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Aranżacja oraz merchandising...
Aranżacja oraz merchandising towarów wykonane bardzo dobrze , chociażby ze względu na widoczne z daleka interesujące mnie produkty . Miła i uśmiechnięta obsługa . Po 3 minutach obserwacji laptopów jeden z doradców zaproponował mi pomoc w wyborze notebooka . Jego sugestie i pewność wypowiedzi , świadczyły o dobrej znajomości branży IT , lecz nie potrafił do końca zbadać moich potrzeb dotyczących zakupu komputera przenośnego . Po ok. 10 minutach rozmowy zrezygnowałem z dalszej rozmowy z doradcą ponieważ potrzebowałem zupełnie czegoś innego niż mi proponował . Pomimo rezygnacji z zakupu pożegnałem się oraz dostałem zaproszenie na kolejną wizytę , na której ponownie wybralibyśmy coś odpowiadającego moim potrzebom.

mister222

26.01.2010

Mix electronics

Placówka

Grajewo, PLAC NIEPODLEGŁOŚCI 4

Nie zgadzam się (22)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Kliencie. Dziękujemy za cenne uwagi i spostrzeżenia. Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie. Zapraszamy!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi