infolinia sklepu internetowego Tchibo nie udziela informacji: termin realizacji podany w mailu 6-8 dni, po 3 tygodniach na infolinii nikt nie umie mi udzielić informacji, dlaczego nastąpiło opóźnienie, ani kiedy zostanie zlecenie zrealizowane, kierowniczka infolinii nie umie mi nawet odpowiedzieć na pytanie, czy istnieje ktoś kto mi takiej odpowiedzi może udzielić... do czego zatem służy ta infolinia? jedyne o czym informują to że nic nie wiedzą i że trzeba czekać, a także, że nie mają zwyczaju informować klientów o opóźnieniach bo "przecież nie mogą kontaktować się ze wszystkimi". Nikt im nie każe się kontaktować z wszystkimi, tylko z tymi wobec których mają przeterminowane zobowiązania. Ja zapłaciłam za towar przelewem i czekam już 3 tygodnie, a oni nawet nie wiedzą czy jest ten towar, ani kiedy można się spodziewać realizacji ...
nie dość, że nic nie wiedzą, to jeszcze zachowują się tak, jakby chcieli klienta zbyć jak najszybciej, pani kierowniczka wolała mi sugerować, żebym wycofała zamówienie, niż zająć się wyjaśnieniem mojej sprawy - generalnie po prostu dno, a nie obsługa
Witam. Jest nam bardzo przykro w związku z opisaną sytuacją. Bardzo proszę o bezpośredni kontakt z Działem Jakości Tchibo pod adresem oblugaklienta@tchibo.pl. Dział Jakości na pewno szybko wyjaśni zaistniały problem. Pozdrawiamy. Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.