Klient - pomimo tego że ten sklep jest dużym powierzchniowo lokalem - nie czuje się pozostawiony sam sobie. Pracownicy z obsługi starają się być użyteczni, a przy tym nie nachalni i pomagający na ile potrafią w doborze lub w szukaniu towaru. sklep utrzymywany jest w czystości, a towar znajdujący się na półkach jest odpowiednio posegregowany oraz rozmieszczony w miarę logicznie i łatwo się go szuka. dużym minusem jest to, że gdy wyjdzie się przez główne kasy, brakuje bezpośredniego przejścia do dalszych części kompleksu M1. trzeba wyjść na zewnątrz i wejść z powrotem innym wejściem.
Będąc tam dwukrotnie jednego dnia, nie zdołałem załatwić swojej sprawy, ze względu na awarię systemy informatycznego. Na moje pytanie kiedy zostanie usunięta awaria, pracownica mało tego że nie mogła udzielić takowej informacji, to wręcz nie kwapiła się tego dowiedzieć, dziwiąc się przy tym mojej prośby by spróbowała tego się dowiedzieć. Pracownica nie wykazała minimalnego zaangażowania w tej sytuacji w obsłudze klienta i nie próbowała jakoś pomóc klientowi.
Lokal jest przestronny i produkty ułożone dobrze. nie problem jest mijać innych klientów którzy wybierają towar, nie trzeba się przepychać. lokal zadbany i czysty. jedyne zastrzeżenie to takie że ilekroć by się nie poszło zawsze stoi się w nieproporcjonalnie dużej kolejce i odnosi się wrażenie jakby na zmianie pracowało 2 lub 3 pracowników.
Ze względu na to że lokal sklepu jest - w porównaniu z innymi - mały a oferta ilościowo produktów podobna, trudno przechodzi się miedzy pułkami z towarem i odczuwa się ogólnie przytłoczenie tym oraz są duże trudności w mijaniu klientów, którzy wybierają towar. na plus można zaliczyć to, że obsługa sprawnie, szybko i miło obsługuje klientów i są chętni w pomocy klientowui
Sklep powierzchniowo duży i jest wystarczająca ilość stanowisk kasowych to jednak obsadzane są zazwyczaj tylko dwa takie stanowiska, co powoduje że czas obsługi klienta jest niepotrzebnie wydłużony. przy czym warto dodać ze reszta załogi dość często zbierają się w jednym miejscu w grupach 3 lub 4 osobowych na terenie sklepu i zajmują się towarem zamiast klientem. jeśli chodzi o podręczne małe koszyki nie są ustawiane w miejscu gdzie klient wchodzi na teren sklepu. towar dostatecznie poprawnie ułożony, choć bywa nieuporządkowany.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.