Opinie użytkownika (2)

fajnie było, ale...
fajnie było, ale się skończyło, ale żeby się rozstać nie ma tak łatwo! czas oczekiwania na połączenie się z konsultantem ok 10-22 min (kilkakrotnie próbowałem się połączyć w ciągu 2 dni i o różnych porach) zawarłem umowę na rok czasu, umowa wygasa 28 grudnia, jednak w umowie jest zapis o 3 miesięcznym okresie wypowiedzenia wrrr, ok 26 listopada wysłałem pismo, po czym dowiaduję się od konsultanta, ze dotarło do nich 10 grudnia co skutkuje tym, że każą mi płacić abonament jeszcze miesiąc dłużej tj do marca nie do lutego, poza tym dekoder wraz z karta (który w tym przypadku jest ich własnością) będę musiał odesłać na swój koszt, nie mam możliwości dotarczenia do punktu, gdzie nabywałem sprzęt, to już uważam za robienie pod górkę. W chwili obecnej zrezygnowałem z ich usług, bo znalazłem ofertę która mnie bardziej odpowiada, teraz poważnie się zastanowię jak będę chciał powrócić do CYFROWEGO.

michau

28.12.2009
Nie zgadzam się (17)
2 raz udałem...
2 raz udałem się do wskazanego salonu i to był chyba ostatni raz... konsultant pani M. K. w dosyć niemiły sposób rozmawiała z klientem na stanowisku obok, który miał problem z telefonem, nigdy bym nie pomyślał, że w tem sposób poza straganami pracując w obsłudze można się do klienta odezwać. Co prawda klient ten nie był "łatwym klientem" a raczej problemowym, ale uważam, że niezależnie od tego sposób wypowiedzi i jej treść mogła wyglądać zupełnie inaczej niż krzyczenie na klienta i przepychanie się na argumenty. Podczas mojej kilkuminutowej wizyty dowiedziałem się, że na sylwestrowa zabawę wszystko gotowe, a reszty już nie napiszę ;)

michau

28.12.2009

Orange

Placówka

Inowrocław, Królowej Jadwigi 28

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi