Opinia użytkownika: michau
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: fajnie było, ale się skończyło, ale żeby się rozstać nie ma tak łatwo! czas oczekiwania na połączenie się z konsultantem ok 10-22 min (kilkakrotnie próbowałem się połączyć w ciągu 2 dni i o różnych porach) zawarłem umowę na rok czasu, umowa wygasa 28 grudnia, jednak w umowie jest zapis o 3 miesięcznym okresie wypowiedzenia wrrr, ok 26 listopada wysłałem pismo, po czym dowiaduję się od konsultanta, ze dotarło do nich 10 grudnia co skutkuje tym, że każą mi płacić abonament jeszcze miesiąc dłużej tj do marca nie do lutego, poza tym dekoder wraz z karta (który w tym przypadku jest ich własnością) będę musiał odesłać na swój koszt, nie mam możliwości dotarczenia do punktu, gdzie nabywałem sprzęt, to już uważam za robienie pod górkę. W chwili obecnej zrezygnowałem z ich usług, bo znalazłem ofertę która mnie bardziej odpowiada, teraz poważnie się zastanowię jak będę chciał powrócić do CYFROWEGO.