Opinie użytkownika (2)

KASA Imię kasjera: Marta...
KASA Imię kasjera: Marta - zadbana blondynka z grzywką o niebieskich oczach. 1. POWITANIE: Pracownik mile mnie przywitał zwracając się postawą do mojej osoby. 2. KASOWANIE: Przebiegło w bardzo sprawny sposób, nie tylko u mnie, lecz również u wcześniejszych klientów. 3. INFORMACJE O NALEŻNOŚCI: P. Marta powiedziała głośno i wyraźnie kwotę do zapłaty. 4. POŻEGNANIE: Kasjerka zaprosiła ponownie; obsługa sprawna, uprzejma, bezbłędna. 5. WYGLĄD PRACOWNIKA: Kasjerka była ubrana czysto i schludnie; miała przypięty identyfikator; podczas, gdy wchodziłam do sklepu pracownica wykładała towar.

merope

16.08.2010

Biedronka

Placówka

Kościerzyna, Marii Skłodowskiej-Curie 34

Nie zgadzam się (24)
Kasa. Względy porządek...
Kasa. Względy porządek wokół kasy. Kasa do 10 artykułów. Kasjer z widoczną plakietką, czysty strój służbowy. Zachowanie daje dużo do życzenia. P. K. całkowicie ignoruje wcześniejszego klienta. Rozgląda się wokół. Jako pierwsza mówię: "dzień dobry", kasjer odpowiada. Widząc kartę skarbonka bierze ją ode mnie, jednocześnie mówiąc: "karta skarbonka jest?". Brak kontaktu wzrokowego, brak uśmiechu i jakiegokolwiek zagajenia rozmowy. Skanowanie produktów dość sprawne, choć podczas obsługi, kasjer rozmawia z koleżanką z kasy obok, która właśnie wróciła na kasę. Cicho podaje kwotę końcową. Podając kasjerowi kartę płatniczą trzymam ją kilkanaście sekund w geście podania, po chwili kładę ją półeczkę, bo kasjer całkowicie mnie ignoruje i rozgląda się wokół. Po chwili bierze kartę, drukuje się paragon i kupony, na które dość długo czekam, bo kasjer rozgląda się wokół. Po oddaniu karty nie ma podziękowania za zakupy i zaproszenia na następne. Kasjer nie mówi nawet do widzenia. odchodzę.

merope

04.12.2009

Carrefour

Placówka

Wrocław, Gen. Hallera 52

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi