Poziom obsługi w tej placówce jest na najwyższym poziomie. Pracownicy merytorycznie przygotowani do obsługi klientów. Żadne pytanie nie stanowiło zaskoczenia, a odpowiedź została przedstawiona w sposób jasny, klarowny i wysoce rzeczowy. Pracownicy ubrani stosownie do zajmowanego stanowiska, poza tym schludnie i estetycznie. Dodatnią cechą jest również fakt, iż klient od samego progu skupia uwagę pracowników i czuje zainteresowanie swoją osobą.
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat poziomu obsługi w placówce w Toruniu. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.