Wchodząc do sklepu nie usłyszałam odpowiedzi na moje ,,dzień dobry", ponieważ panie ekspedientki były zajęte rozmową ze sobą. Towar na półkach był poukładany, ale w niektórych miejscach brakowało asortymentu . Było zbyt wiele powkładanych cen i trzeba było się domyślać, która cena jest podporządkowana jakiemu produktowi. Na półkach było czysto. Asortyment na półkach za szkłem był zamknięty i dostęp do niego miał pracownik. Mimo wszystko pracownica chętnie udzielała informacji i służyła pomocą w wyborze perfum. Powiedziała o promocjach. Przy kasie pani podziękowała i zaprosiła ponownie. W perfumerii było czysto.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji.
Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski. Po analizie zgłoszonego zagadnienia udzielimy szerszej odpowiedzi.
Przy każdym dystrubutorze...
Przy każdym dystrubutorze znajdowały się kosze na śmieci wypełnione workami( kosze były puste) i pojemniki z rękawicami jednarozowymi. Pracownik stacji pomógł zatankować i zaprosił do kasy. Osoba przy kasie była miła.Spytała czy posiadam kartę VITAY.Na moją prośbę została mi podana ilość posiadanych na karcie punktów. Poprosiłam o kawę. Zaproponowano mi do kawy pączka.Przy ekspresie do kawy nie brakowało kubków, cukru i łyżeczek. Zauważyłam, że pracownicy znają i przestrzegają zasady przygotowania i podawania hot- dogów. Po odejściu od kasy pracownik podziękował i zaprosił ponownie. Na półkach towar był podostawiany.Ceny na półkach pod towarem zgadzały się z cenami faktycznymi. Toalety czyste i pachnące. Pracownicy wyglądali schludnie.Każdy miał przypięty, widoczny identyfikator.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.