W sklepie Action personel nie odpowiedział mi „Dzień dobry”. Po zapytaniu o produkt Pani odparła, że nie wie czy taki posiadają. W sklepie nie było widocznych żadnych promocji. Sklep był schludny a produkty dobrze poukładane.
Personel w sieci sklepów „Żabka” od razu po moim wejściu do sklepu z uśmiechem na twarzy powitał mnie słowami „Dzień dobry”. Zadałam Pani kasjerce dwa pytania odnośnie produktu „Neo - wkłady do urządzenia GLO”. Pani z pełnym profesjonalizmem odpowiedziała wyczerpująco na moje pytania.
Promocje były widoczne dzięki plakatom i dobrze umiejscowionych cenach promocyjnych.
Sklep był czysty (posprzątane podłogi, czysty grill, czyste miejsce obok ekspresu do kawy).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.