Nadal Firma nie spisuje się.W oparciu o pomiar dokonany w moim domu źle wyliczono zapotrzebowanie na listwy podłogowe - brakło ok.2 m / 1szt/..Sklep nie ma ich na stanie a najbliższa dostawa ma być 22.10 br.Z tej dostawy nie dostarczą bo to jest dla innych klientów. Ja zapłaciłam z góry więc mogę czekać i mieszkać z nieskończoną podłogą.Podczas tych moich zmagań z Konfortem tylko jeden pracownik powiedział "przepraszam" /p.Tomek/.Na marginesie skontaktowałam się z producentem o informację czy podłoga ma być gładka.Ich b. uprzejma odpowiedź, z troską w głosie, przyjedziemy do pani /z Warszawy!/ i konkretna data i będziemy się starali coś zaradzić,żeby była pani zadowolona z naszego produktu.Jaki duży kontrast w podejściu do sprawy !!!! Marzyła mi się piękna podłoga a narobiłam sobie kłopotów.Nadal utwierdzam się,że na ten medal za jakość obsługi absolutnie nie zasługują.
Podczas montażu paneli podłogowych Firmy Eger zauważono iz podłoga nie jest odpowiednio gładka.Zwróciłam się do sklepu jak rozwiązać problem.Odpowiedż - przyjśc do sklepu złożyć reklamacje /ze zdjęciem podłogi/ i za trzy dni ktoś się zgłosi/czyli mam nie mieszkać.Na infolinii pani rozłączyła się,,mówiąc to samo co sklep.Arogancja i nonszalancja,pewnie dlatego,że cała należność musiała być uregulowana z góry.Wybierając firmę Komfort kierowałam się tym, ze została wyróznieni medalem za jakość obsługi.Mam do organizatorów konkursu żal bo przez takie rekomendacje czuję się oszukana.Nazwa Komfort z całą pewnością nie odnośi sie do komfortu zakupów w tej Firmie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.