+ przejrzysta często aktualizowana strona internetowa wraz z ofertami;
+ przydatne gabloty z ofertami kupna/sprzedaży;
+ duża ilość koszyków na zakupy;
+ duży parking, nigdy nie ma problemu ze znalezieniem miejsca;
+ obiecywane 5zł przy dłuższym niż 5 minut oczekiwaniu w kolejce do kasy jest wypłacane w informacji;
+ przeważnie szybka obsługa i krótkie oczekiwanie w kolejce do kasy;
+ codzienne dostawy i promocje;
+ szeroki wybór i dobre ceny produktów;
+ dokładne i widoczne ceny produktów oraz ich promocje;
+ informacje zostawiane na półce przez personel o zamówieniu brakującego towaru;
+ przestrzegane zasady bhp i ppoż;
+ dobrze oznakowane kierunki wyjść ewakuacyjnych;
+ stosowana metoda FIFO (pierwsze weszło - pierwsze wyszło);
+ dodatkowe sklepy na terenie hipermarketu np: butik, ciastkarnia itd.;
+ szybkie dostarczanie nowych ofert i promocji do domu klientów w postaci gazetek reklamowych;
+ 2 dobrze umiejscowione bankomaty;
+ możliwość płatności kartą;
+ budynek klimatyzowany i dobrze oświetlony.
- brak zainteresowania personelu do obsługi poszczególnych działów i pomocy klientom;
- zły stan toalet, nieprzyjemny zapach, zaniedbane muszle i zlewy;
- cena promocyjnego towaru podana na półce często niezgodna z późniejszą ceną na paragonie;
- zdażają się przeterminowane produkty szczególnie w działach: mięso/wędliny oraz warzywa/owoce;
- część personelu nie posiada firmowego, roboczego ubioru;
- w dziale słodyczy produkty często są pomieszane i nie leżą na swoim miejscu;
- mała ilość czytników cen;
- częsty brak towaru na półce pomimo oznakowania;
- wolna obsługa klienta w punkcie informacji;
- towar nie powinien byc rozładowywany w godzinach otwarcia na oczach klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.