Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: marcin_429

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: + przejrzysta często aktualizowana strona internetowa wraz z ofertami; + przydatne gabloty z ofertami kupna/sprzedaży; + duża ilość koszyków na zakupy; + duży parking, nigdy nie ma problemu ze znalezieniem miejsca; + obiecywane 5zł przy dłuższym niż 5 minut oczekiwaniu w kolejce do kasy jest wypłacane w informacji; + przeważnie szybka obsługa i krótkie oczekiwanie w kolejce do kasy; + codzienne dostawy i promocje; + szeroki wybór i dobre ceny produktów; + dokładne i widoczne ceny produktów oraz ich promocje; + informacje zostawiane na półce przez personel o zamówieniu brakującego towaru; + przestrzegane zasady bhp i ppoż; + dobrze oznakowane kierunki wyjść ewakuacyjnych; + stosowana metoda FIFO (pierwsze weszło - pierwsze wyszło); + dodatkowe sklepy na terenie hipermarketu np: butik, ciastkarnia itd.; + szybkie dostarczanie nowych ofert i promocji do domu klientów w postaci gazetek reklamowych; + 2 dobrze umiejscowione bankomaty; + możliwość płatności kartą; + budynek klimatyzowany i dobrze oświetlony. - brak zainteresowania personelu do obsługi poszczególnych działów i pomocy klientom; - zły stan toalet, nieprzyjemny zapach, zaniedbane muszle i zlewy; - cena promocyjnego towaru podana na półce często niezgodna z późniejszą ceną na paragonie; - zdażają się przeterminowane produkty szczególnie w działach: mięso/wędliny oraz warzywa/owoce; - część personelu nie posiada firmowego, roboczego ubioru; - w dziale słodyczy produkty często są pomieszane i nie leżą na swoim miejscu; - mała ilość czytników cen; - częsty brak towaru na półce pomimo oznakowania; - wolna obsługa klienta w punkcie informacji; - towar nie powinien byc rozładowywany w godzinach otwarcia na oczach klienta.