miła i profesjonalna obsługa, wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta, krótki czas oczekiwania na obsługę klienta, uzyskanie rzetelnych i kompleksowych informacji na temat interesujących mnie produktów bankowych, doradca zapytał mnie o moje dotychczasowe doświadczenia w kontaktach z innymi bankami, zapytał czy jestem zadowolony z obsługi mojego dotychczasowego banku, zaproponował otwarcie konta osobistego, na temat którego przedstawił mi kompletne informacje, zdecydowanie zachęcił mnie do zmiany banku, podczas spotaknia miałem wrażenie, że jestem wazny dla doradcy, doradca skupiał całą uwagę na mnie podczas rozmowy, nie odbierał prywatnych telefonów, oprócz interesującego mnie produktu dostałem tez propozycje skorzystania z produktów i usług bankowych towarzyszących, doradca potrafił zbadac moje potrzeby finansowe i oczekiwania wobec banku, podsumowując po spotkaniu byłem bardzo zadowolony i zdecydowany na zmiane banku, odnioslem wrażenie, że zostałem potarktowany indywidualnie, a nie jak któryś klient z kolei
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.