W wybranym salonie chciałem zasięgnąć porady na temat pralki / lodówki u sprzedawcy. Było kilka pracowników w żółtych koszulach - część zajmowała się obsługą, a część kryła się między regałami... Podszedłem do pracownika w niebieskiej koszuli (najprawdopodobniej kierownik) z prośbą o poradę. Usłyszałem, bym poszukał pracownika w żółtej koszuli. Odpowiadam, że część krąży między regałami tak by być nieosiągalnym, a część zajmuje się klientami już. Pewnie dostrzegł moje rozgoryczenie swoim zachowaniem, oraz fakt że w pobliżu nie było nikogo innego - zgrzeczniał i pomógł. Aczkolwiek pierwsze wrażenie pozostaje...
Chciałem zakupić chłodziarko-zamrażarkę. Wybranego przeze mnie modelu nie było na stanie w markecie. Zapytałem pracownika dużego AGD, czy istniałaby możliwość zamówienia wybranego modelu. Pracownik stwierdził, że nie, ale mogę zamówić wybrany model przez www. Tak też uczyniłem. Na nastęny dzień podszedłem spowrotem do sklepu z numerem rezerwacji by podpisać umowę kredytową. Począwszy od stanowiska ds. kredytów - nieuprzejma kobieta zarządała zaświadczenia o zarobkach (pomimo, że na stronie www w tej promocji i wstępnej kalkulacji kredytu wyświetlił mi się komunikat, że wystarczy w moim przypadku sam dowód osobisty), i jeszcze z zarzutem zapytała się, czy dokładnie przeczytałem regulamin??!! Jak mają się zapisy regulaminu do aktyualnych zapisów promocji na stronach www??? Ta sama osoba przekazała swojemu koledze moją rezerwację by sprawdził dostępność - okazało się że produkt będzie do odbioru najwcześniej po 14 dniach roboczych, i wtedy mogę wybrać się do sklepu dokonać pozostałych formalności. Czekałem dokładnie miesiąc - znudziło mi sie oczekiwanie. U konkurencji całość transaskcji począwszy od zamówienia aż do przywiezienia towaru do domu trwała niecałe 72 godziny... Uprzejmość pracowników RTV EURO AGD pozostawia wiele do życzenia...
Chciałem zakupić chłodziarko-zamrażarkę. Wybranego przeze mnie modelu nie było na stanie w markecie (również w drugim w Centrum Handlowym M1 - Media Markt). Zapytałem pracownika dużego AGD, czy istniałaby możliwość zamówienia wybranego modelu. Parcownik stwierdził, że zapyta kierownika i oddzwoni do mnie na dzień następny. Niestety do dzisiaj nikt nie oddzwonił...
W poniedziałek zamówiłem poprzez www chłodziarko-zamrażarkę (model z rodzaju nowość 2011, ale niedostępny w większości sieci handlowych AGD), w środę była już w sklepie do odbioru, a w czwartek wieczorem stała u mnie w kuchni. Jestem pod wrażeniem szybkości realizacji zamówienia (dla przykładu u konkurencji musiałbym czekać 28 dni ROBOCZYCH na zamówiony sprzęt przez www), profesjonalnej obsługi na miejscu w sklepie - indywidualne podejście do klienta, udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zadane pytania, uprzejmość (niestety tego brakuje w pozostałych dużych sieciach AGD). Również jestem zadowolony z punktualności dostawy towaru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.