Opinie użytkownika (1)

Skasowałem konto (powiedzmy...
Skasowałem konto (powiedzmy przypadkiem choć takich rzeczy się nie robi przypadkowo) usłyszałem, że nie da się go przywrócić. Na czym oni pracują???!!!! Nawet na idiotycznym SQL można to wykonać!! Nie twierdzę, że helpdesk powinien mieć takie umiejętności ale powinni mieć możliwość konsultacji z personelem technicznym a nie wysyłanie zwykłego "nie da się" Wystarczyło by sięgnięcie do ostatniej Kopii zapasowej - tylko trzeba chcieć. Żenada a nie portal!!!

leon_2

23.07.2010

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (20)
06.07.2021
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie, bardzo dziękujemy za wyrażenie swojej opinii na łamach portalu jakoscobslugi.pl. Informacja, którą otrzymał Pan od naszego pracownika dotycząca braku możliwości przywrócenia konta, jest prawdziwa. W przypadku usunięcia profilu, bez względu na to, czy zostało dokonane to w sposób umyślny czy przypadkowy, nie oferujemy możliwości odzyskania konta w jego pierwotnej postaci. Każdy Użytkownik usuwając konto jest informowany, poprzez wyraźny komunikat widoczny w profilu, że operacja ta jest nieodwracalna. W takiej sytuacji proponujemy naszym Użytkownikom ponowną rejestrację, a w przypadku gdy chcą skorzystać z adresu e-mail przypisanego do poprzedniego, usuniętego już konta, oferujemy usunięcie go z bazy, tak aby proces rejestracyjny został przyspieszony. Jeżeli, zechciałby Pan skorzystać z tej możliwości zapraszam do kontaktu z naszym Działem Obsługi Użytkownika poprzez formularz kontaktowy, dostępny pod adresem http://nk.pl/support . W wiadomości proszę podać adres poczty elektronicznej, który ma zostać usunięty oraz swoje imię i nazwisko. Wierzę, że powyższe wyjaśnienia będą dla Pana satysfakcjonujące. Pozdrawiamy, Izabela Michalak zespół nk.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi