Obserwacja została przeprowadzona przy okazji zakupów.Na parkingu zaparkowanych było 13 samochodów. Przy wejściu natychmiast dostrzegłem starannie umytą podłogę. Koszyki były ułożone. Zakupy nie zostały do końca zrealizowane z powodu braków w stoisku z przyprawami i nabiałem. Panie przy stoisku mięsnym bardzo kulturalne i uprzejme- darzą klientów uśmiechem. W sklepie przy kasie fiskalnej obsługiwały dwie panie. Ekspedientka, która skanowała moje produkty nie okazywała uprzejmości- nie powiedziała na wstępie"dzień dobry", ani nie utrzymywała kontaktu wzrokowego przy żadnej sytuacji.Na identyfikatorze nie było widać imienia, ponieważ był odwrócony. Sprzedawczyni przekazała paragon. Odchodząc od kasy ekspedientka nie pożegnała się ze mną, co pozostawiło pewny niesmak w moim odczuciu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.