Opinia dotycząca Pani, z która miałem nieprzyjemność rozmawiać kilka dni temu. Otóż dzwoniłem w sprawie niezapłaconego mandatu, który w mojej opinii został już uregulowany. Pani rozmawiała ze mną jakby robiła to za karę. Była niesympatyczna, niekompetentna, i nie wykazywała chęci pomocy. Kiedy powiedziałem jej, że uważam, że już zapłaciłem ten mandat, odpowiedziała, że u niej na ekranie jest napisane co innego i żebym sobie przypomniał bo to nie jej mandat. Ogólnie oceniam jakość obsługi tej Pani na 1/10. Nie życzę nikomu kontaktu z tą Panią. Kiedy powiedziałem, że chyba mają bałagan w papierach/komputerach to odpowiedziała, że chyba ja mam bałagan i się rozłączyła.
W dniu dzisiejszym odwiedziłem sklep przy ul. Legionów 34. "W drzwiach" kasjerka przywitała mnie przyjaźnie słowami "dzień dobry". W sklepie panował porządek, półki zatowarowane, a cenówki na odpowiednich miejscach. Kawomat czysty, dodatki dostępne. Roller zatowarowany w 50 %. Witryna z pieczywem wyglądającym jak z reklamy. Obsługa miła, szybka, profesjonalna. Kasjerka zapytała o aplikację i poleciła zakup z koszyczka. Pożegnała mnie słowami "do zobaczenia". Ogólna ocena sklepu 10/10.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.