Miałem okazje odwiedzić Multibank w celu zebrania informacji na temat konta oszczędnościowego. Po wejściu do placówki w progu powitano mnie serdecznym i szczerym "dzień dobry". Oczywiście odpowiedziałem. Kiedy zbliżyłem się do stanowiska na wprost, gdzie siedział Pan z identyfikatorem zatytułowanym "stażysta", zostałem zapytany o cel wizyty i o to czy byłem umówiony. Po moich odpowiedziach poproszono mnie abym chwilkę zaczekał. Rzeczywiście minęła chwila jak zostałem poproszony do stanowiska doradcy, z którym wcześniej rozmawiał stażysta. Byłem mile zaskoczony (mam też konto w konkurencyjnym banku i tam raczej nikt mnie nie wita, a o zainteresowaniu się o cel wizyty po wejściu przez próg można zapomnieć). Młoda Pani siedząca na przeciwko mnie miała identyfikator z nazwiskiem i specjalnością, mimo tego przedstawiła się i zaproponowała kawę! (kawa? w banku? pierwsze słyszę.) Rzeczywiście zrobiła to naturalnie, ale odmówiłem. Uprzejma Pani już wiedziała w jakiej sprawie przyszedłem, dlatego zapytała tylko o szczegóły i wytłumaczyła wszystko z uśmiechem i zainteresowaniem. Odpowiedziała na wszystkie moje (być może mało profesjonalne) pytania. Ponieważ oferta Multibanku mi odpowiadała, a teraz już wiedziałem wszystko, postanowiłem założyć konto studenckie oraz oszczędnościowe (wszystko darmo!). Cała procedura trwała kilka minut. Doradca zapytała czy chciałbym wiedzieć coś więcej o koncie i czy wszystko rozumiem. Serdecznie podziękowałem i pożegnałem się. Po wyjściu z banku byłem miło zaskoczony jakością obsługi i profesjonalizmem osób tam procujących. Serdecznie polecam Multibank, a tym bardziej placówkę która odwiedziłem.Pozdrawiam!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.