Po przedłużeniu umowy internet znacznie zwolnił. Problem zgłaszany kilkanaście razy na infolinii, bez skutku. Za każdym razem technik ma "rozwiązać problem zdalnie" - nic się nie poprawia. Konsultant z działu pomocy technicznej stwierdza, że modem zgłasza problem z siłą sygnału, technik mówi, że wszystko działa należycie. Internet 150mbps, prędkość pobierania po kablu maksymalnie 40mbps... Po którejś wizycie technik stwierdził, że istnieje możliwość jakoby uszkodzony był modem. Ma być wymiana, ma ktoś się kontaktować - kontaktu zero. ja się skontaktowałem, oczywiście nie wiadomo nic i kolejne zgłoszenie napisane, znowu to samo "technik spróbuje naprawić problem zdalnie"... 8 maja ma przyjść technik po raz trzeci, to ostatni dzień na odstąpienie od umowy w ramach czternastodniówki. Jeśli nic się nie poprawi, nie zostanę obsłużony należycie, to przykro mi, ale uciekam do konkurencji. Napisana reklamacja na jakość świadczonych usług rozpatrzona jako zasadna - za to jedna gwiazdka, a nie pół.
Dziękujemy za powyższą opinię oraz przesłane w wiadomości dane. Wszelkie spostrzeżenia przesyłane za pośrednictwem portalu zostały zweryfikowane w osobnej korespondencji. Życzymy wielu godzin rozrywki na najwyższym poziomie!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.