Po wejściu do salonu od razu zostałam pokierowana do wolnej Pani. Pani była bardzo miła, uśmiechnięta, miała firmową koszulkę i smycz, piękne umalowane i zadbane paznokcie;). Bardzo mi pomogła, w zasadzie sama wykonała mi usługę wymiany szkła na 2 telefonach, zapytała czy chcę fakturę i mi ją wydrukowała. Doradziła mi co do bumpera na telefon. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, w salonie było czysto i była miła atmosfera. Po takiej miłej rozmowie i obsłudze ma się lepszy dzień.
Po wejściu do sklepu Pani z obsługi przywitała się mówiąc „dzień dobry”, nawiązała kontakt wzrokowy, stała za ladą. Była ubrana w czarną koszulkę firmową, czarne spodnie i czarne baleriny. Makijaż delikatny, dzienny, wygląd wzbudzał zaufanie. Druga Pani wyszła z zaplecza i chodziła po salonie. Obuwie na sklepie rozmieszczone poprawnie, kolekcja jesienna na przodzie, wyprzedaż w głębi salonu. Obuwie czyste, każde, które podnosiłam z ceną. Stopki do mierzenia umieszczone w widocznym miejscu, nigdzie nie widziałam katalogu firmowego. Po obejrzeniu obuwia, zmierzyłam jedną parę, Pani nie zapytała czy pasuje i nie zaproponowała innego rozmiaru. Jedna obsługiwała klienta a druga stała za ladą. Wizytę oceniam poprawnie z naciskiem na większy kontakt z klientem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.