Opinia użytkownika: koszULA
Dotycząca firmy: BADURA
Treść opinii: Po wejściu do sklepu Pani z obsługi przywitała się mówiąc „dzień dobry”, nawiązała kontakt wzrokowy, stała za ladą. Była ubrana w czarną koszulkę firmową, czarne spodnie i czarne baleriny. Makijaż delikatny, dzienny, wygląd wzbudzał zaufanie. Druga Pani wyszła z zaplecza i chodziła po salonie. Obuwie na sklepie rozmieszczone poprawnie, kolekcja jesienna na przodzie, wyprzedaż w głębi salonu. Obuwie czyste, każde, które podnosiłam z ceną. Stopki do mierzenia umieszczone w widocznym miejscu, nigdzie nie widziałam katalogu firmowego. Po obejrzeniu obuwia, zmierzyłam jedną parę, Pani nie zapytała czy pasuje i nie zaproponowała innego rozmiaru. Jedna obsługiwała klienta a druga stała za ladą. Wizytę oceniam poprawnie z naciskiem na większy kontakt z klientem.