Od lat mam kredyt hipoteczny w tym oddziale i zawsze kontakt z pracownikami na najlepszym poziomie - zarówno telefoniczny jak i mailowy. Ostatnio wszedłem z prośba o podwyższenie limitu w koncie. wcześniej umówiłem się z doradca telefonicznie na dogodny mi termin. We wskazanym terminie usłyszałem na powitanie: cieszę się, że Pana widzę - czekałam na Pana. Po takich słowach czułem sie nie tylko jak klient ale jak człowiek. To niesamowite. Mam kredyt hipoteczny w tym banku i świetne konto z rewelacyjną obsługa przez internet. Nigdy nie zamienię tego banku na inny (mam nadzieję, ze nic się w nim nie zmieni na gorsze). W porównaniu do poprzednich doświadczeń z PKO S.A i PKO BP - Multibnak to bajka;-)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.