4 września br. udałam się do sklepu Real w Rybniku. Chciałam zakupić kilka rzeczy z działu papierniczego (kartki urodzinowe, papier do pakowania) sama nie potrafiłam znaleźć rzeczy o które mi chodziło, gdyż w Real'u ciągle przemieszczają poszczególne działy z jednego końca sklepu na drugi, a więc postanowiłam zapytać pracownika sklepu gdzie znajdę artykuły, których potrzebuję na co pracownik sklepu zrobił kwaśną minę i odburknął, że nie wie i że mam poszukać "tam z tyłu" ... no cóż, oczekiwałam innej odpowiedzi, a przynajmniej innego tonu.
18 sierpnia br. udałam się do sklepu HD w CH Focus Mall w Rybniku aby złożyć reklamację na buty. Pani z obsługi spokojnie i zrozumiale wyjaśniła mi co muszę zrobić aby złożyć reklamację, pomogła mi w wypełnianiu formularza zgłoszeniowego i wytłumaczyła mi w jakich przypadkach sklep HD uznaje reklamacje. Wszystko odbyło się w przyjaznej atmosferze, a Pani z obsługi odpowiadała na wszystkie moje pytania. Oceniam tę wizytę bardzo pozytywnie, i szczerze mówiąc - dawno nie spotkałam się z tak miłą obsługą w sklepie, tym bardziej, że przyszłam złożyć reklamację, co zazwyczaj nie cieszy personelu, a tu taka miła niespodzianka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.