Opinie użytkownika (1)

Zgłoszenie problemu z...
Zgłoszenie problemu z jak się okazuje modemem wifi który to obsługuje na raz tylko 2 urządzenia (mimo iż w instrukcji jak byk stoi że liczba urządzeń które może obsłużyć to nawet 256) i informacje od Pana Konsultanta, kup se pan ruter to jest modem wifi i tak ma być. Płace za tą usługę dodatkowo i jak się okazuje nie mogę z niej praktycznie korzystać.Z innych rzeczy które w Vectrze bolą to kiepska jakość sygnału i to zarówno SD jak i HD, dekoder który konsumuje 47kw prądu (mój 60 calowy TV, pobiera 90kw), częste awarie internetu - na twoim terenie wysąpiła awaria, pracujemy nad tym.

kislawa

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Uprzejmie informuje, iż w celu analizy Pana zgłoszenia niezbędne jest podanie szczegółowych danych, w zwiazku z tym wyślemy do Pana wiadomość prywatną. Jednocześnie informuję, iż zgodnie z posiadaną prędkością Internetu, w Cenniku podajemy proponowaną ilość urzadzeń mozliwych do podłaczenia, bez wyszczególnienia na ilu adresach IP mogą one pracować. Przy żadnej prędkości nie sugerujemy podłączania 256 urządzeń.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi