Opinie użytkownika (1)

Kończyła mi się...
Kończyła mi się umowa na kanały HBO i nie chciałam jej przedłużać więc wysłałam list polecony z prośbą o nie przedłużanie mi jej 7 dni przed koniecznym czasem przesłania takiej prośby ,w czym polecony idzie 3-4 dni góra ,po jakimś czasie dostałam w rachunku karę umowna za zerwanie umowy ponieważ list szedł 7 dni i już mi ją automatycznie przedłużyli przez głupi jeden dzień ,mając potwierdzenie z poczty z datą 25/01/2012 Vectra twierdzi iż dotarł on 01-02-2012 jakim cudem nie wiem ... czuje się oszukana ponieważ pytałam się na poczcie i to jest nie możliwe że tak długo do nich dochodził list , moim zdaniem nabierają ludzi w butelkę pisałam skargi ,odpowiedzi dostawałam po 1 miesiącu że to z mojej winy ,zapłaciłam tą karę ponieważ czułam się już bezsilna ale gdy tylko skończy mi się umowa na cały pakiet już nigdy nie chcę mieć do czynienia z tą firmą ,jestem bardzo negatywnie już do niej nastawiona,pozdrawiam ,Kaśka .

kasia_92

16.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
W odpowiedzi na Pani zgłoszenie informuję, iż korespondencja przesyłana codziennie przez naszych Abonentów ewidencjonowana jest zgodnie z datą wpływu pisma. Jeżeli chciała Pani zrezygnować z pakietu dodatkowego należało złożyć wypowiedzenie wcześniej, nie czekając do ostatnich dni czasu przewidzianego na dostarczenie pisemnego wniosku. Niestety nie mamy wpływu na czas dostarczania korespondencji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi