Przy wejściu zostałam powitana przez sprzedawcę, co mnie mile zaskoczyło. Sklep ma bardzo przyjazną lokalizacje, jest całodobowy, ma b.szeroki asortyment.Wpłynęło to na dużą ilość metek cenowych, przez co są nieczytelne, panuje chaos, ciężko odnaleźć właściwą cenę.O 13.30-zupełny brak bułek.Brak aktywnej sprzedaży-personel, poza 1 wyjątkiem to tzw."półkownicy"zajmujący się cały czas wykładanie towaru na półki.Pomagają gdy się o coś poprosi.Ogólne wrażenie pozytywne.
Duży sklep jka na Zakopane, brak miejsc parkingowych.Metki cenowe prawidłowe. Kilkanaście sprzedawców,którzy zajmują się wyłącznie wykładaniem towaru na półki. Brak porządku, jednak jest przejrzysto. Brak wiedzy i kompetencji pracowników. O pytanie gdzie jest dany asortyment, pracownik nie wie, nie zna produktów które sprzedaje, i uważa że to normalne. Jedyną osobą która patrzy na klienta i chodzi za nim jest ochroniarz....ogólne wrażenie niepozytywne.
Od drzwi zostałam mile przywitana. Na sali panował porządek i lekki gwar. Było 2 sprzedawców na duży salon. Musiałam 10 mni. poczekać w kolejce. Sprzedawca znał zasady rozmowy handlowej,był empatyczny. rozwiał moje wątpliwości, wytłumaczył zasady przyznawania dodatkowych minut. Natłok informacji jednak sprawił że poczułam dyskonfott i po 15 minutach odeszłam.Zostałam zaproszona na następną wizytę i po kupno usługi internetowej. Ogólnie wrażenie pozytywne.Wadą była zbyt mała ilość obsługi, oraz natarczywe zatrzymywanie mnie na krześle.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.