Opinie użytkownika (3)

Jestem abonentem Polsatu...
Jestem abonentem Polsatu od 6 lat. W tym czasie ani razu nadawca nie kontaktował się ze mną, oprócz oczywiście listów informujących o podwyżce abonamentu i zmianach w regulaminie. Ostatnio jednak otrzymałem list z Polsatu, w którym proponuje mi się podpisanie umowy na czas określony i jakieś niewielkie zniżki z tej okazji. Sprawdziłem na stronie internetowej i stwierdziłem, że zaproponowana oferta jest mniej korzystna aniżeli ta skierowana do nowych klientów. Postanowiłem zadzwonić na infolinię i dopytać. Po trochę przydługim oczekiwaniu zgłosił się konsultant i mogłem przedstawić mu swoją sprawę. Pan, pomimo zidentyfikowania mnie jako konkretnego abonenta, stwierdził, że nie wie jaką wysłano mi ofertę i że nie jest w stanie tego sprawdzić i poprosił, żebym mu przeczytał treść listu. Oświadczyłem, że chciałbym mieć możliwość skorzystania z oferty przynajmniej takiej, jaka proponowana jest nowym klientom. Konsultant stwierdził, że to niemożliwe, to znaczy mogę oczywiście podpisać nową umowę i płacić dwa abonamenty (na szczęście starą umowę mogę wypowiedzieć bo przeszła ona w umowę na czas nieokreślony). Stwierdziłem, że na razie nie skorzystam z takiej oferty i poprosiłem, żeby zaktualizowano moje dane kontaktowe (numer telefonu zmienił się przez 6 lat od zawarcia umowy z Polsatem) i że oczekiwałbym za jakiś czas informacji o nowej ofercie Polsatu dla stałych klientów. Konsultant poinformował mnie, że dane oczywiście zmieni ale żebym nie oczekiwał od nich telefonu z nową ofertą, bo oni, jak stwierdził "nie działają w ten sposób", to znaczy nie dzwonią do klientów z ofertami i nie wysyłają im maili. (Nie chce mi się w to wierzyć, czyżby tak naprawdę było, ze Polsatowi nie zależy..., może mają za dużo klientów i się nie wyrabiają?...). Poczułem się trochę jak intruz a nie jak klient, tym bardziej, że mam pozytywne doświadczenia z infolinią innej platformy cyfrowej.

kamilos

16.09.2010
Nie zgadzam się (20)
Kurier niemiły, wyraźnie...
Kurier niemiły, wyraźnie poddenerwowany. Nie zdążyłem dojść do furtki, żeby otworzyć, a on już odjeżdżał pozostawiając w skrzynce awizo. Po dogonieniu go i mojej uwadze, że tak nie powinno się postępować, kurier stwierdził, że on nie ma obowiązku czekać na odbiorcę i że jak mi się nie podoba, to mogę jechać po odbiór przesyłki do bazy firmy (60 km od mojego miejsca zamieszkania), a następnym razem mogę skorzystać z innej firmy jeśli usługi GLS mi się nie podobają. Dawno nie spotkałem się z czymś takim.

kamilos

16.09.2010

GLS

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Brak kolejek w...
Brak kolejek w oddziale. Obsługa miła i rzeczowa. Doradca podjął się wyjaśnienia zawiłości w programie pay-back mojej karty kredytowej. Można powiedzieć, że naprawił to, co zepsuła Pani z telemarketingu, która zaproponowała mi kartę kredytową ale nie przekazała wszystkich informacji o programie pay-back (zwrot 1% kwoty wydanej na zakupy). Doradca potrafił wyjaśnić, co, gdzie i jak się nalicza i kiedy otrzymam zwrot 1% za poszczególne transakcje i chwała mu za to, bo takich doradców już coraz mniej!!!

kamilos

16.09.2010

Bank Millennium

Placówka

Rumia, Starowiejska 9

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi