Po wejściu do sklepu zostałem zauważony przez personel i mile powitany. Po paru chwilach sprzedawca podszedł do mnie i zaproponował pomoc w wyborze obuwia. Sprzedawca wykazał się profesjonalizmem oraz zaangażowaniem. Przez cały czas trwania rozmowy był miły i uprzejmy. Sprzedawca pomógł w wyborze obuwia oraz zaproponował sprawdzenie dostępności danego produktu w innych salonach firmowych. Wyglądowi sprzedawcy, jego aparycji oraz zachowaniu nie można nic zarzucić. Przy finalizowaniu transakcji do zakupu zostały zaproponowane mi produkty do pielęgnacji obuwia. Po opłaceniu towaru zostałem mile pożegnany i zaproszony do kolejnej wizyty. Wizytę oceniam bardzo dobrze.
Jakość obsługi oceniam na bardzo dobrą. Jedynym minusem był początek wizyty. Otóż nie zostałem przywitany przez żadnego z pracowników oraz w ciągu 5 minut - gdy obserwowałem produkty- nikt z obsługi nie zaproponował mi pomocy. Jednak gdy już o nią poprosiłem sprzedawca był pełen zaangażowania i chęci pomocy. Sprzedawca był przyjaźnie nastawiony, poznał moje potrzeby, zaproponował kilka wariantów do wyboru oraz zaprezentował kilka wybranych funkcji danego urządzenia. Sprzedawca był schludnie ubrany, zresztą wyglądał schludnie i czysto tak jak wnętrze sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.