Jestem bardzo zadowolona z miłej i kompetentnej obsługi Kasy Stefczyka w Oświęcimiu. Klient od samych drzwi witany jest szczerym uśmiechem, a przy danym stanowisku zostaje szybko i rzetelnie obsłużony. Każdy, nawet najdrobniejszy problem jest rozwiązywany w przyjaznej atmosferze. Myślę, że pozostali klienci tegoż oddziału Kas Stefczyka również są zadowoleni.
Bardzo dziękuję za pozytywną opinię na temat pracy naszej placówki. Cieszę się, iż jest Pani zadowolona z jakości obsługi i kontaktu z naszymi pracownikami i mam nadzieję, iż dalsza współpraca nadal będzie układać się tak pomyślnie, jak dotychczas. Wysoka jakość profesjonalnej obsługi Klienta, nie tylko w zakresie najkorzystniejszych ofert, lecz i osobistej satysfakcji Klienta, jest naszym najważniejszym celem. Zapraszam do korzystania z szerokiej gamy naszych produktów. Pozdrawiam serdecznie, Joanna Goryńska, Kierownik Biura Makroregionu KASA Stefczyka
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.