Opinie użytkownika (3)

Bardzo miła, nienarzucająca...
Bardzo miła, nienarzucająca się, ale chętna do pomocy i uśmiechnięta obsługa sklepu. Duży wybór spodni zarówno dla tych szczupłych jak i tych "przy kości". Każdy znajdzie coś dla siebie. Osobiście bardzo lubię ten sklep zarówno ze względu na asortyment, ceny jak również jakość obsługi. Szczerze polecam.

justi877070

31.12.2012

Dream-dystrybutor Fever

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Lubię robić zakupy...
Lubię robić zakupy w hipermarkecie Carrefour w Sosnowcu ze względu na duży wybór asortymentu oraz atrakcyjne ceny i liczne promocje. Niestety ostatniej wizyty nie zaliczę do udanych. Po wejściu do sklepu widoczna jest strefa produktów z gazetki co ułatwia nam szukanie produktów. Po wybraniu wszystkich produktów podeszłam do kasy, zapłaciłam i wszystko do tego momentu było bez zarzutu. Jedną z rzeczy, które kupiłam była książka, na której widniała cena 9.99zł, natomiast cena na paragonie to 14.99 zł. Ponieważ transakcja została już zakończona udałam się do punktu obsługi klienta po 5.00 zł różnicy. Było to dla mnie oczywiste, że pieniądze zostaną mi bez problemu zwrócone. Niestety byłam w błędzie. Pani, która obsługiwała poinformowała mnie iż może mi zwrócić pieniądze za książkę lub zwrócić różnicę w formie bonu.Ja wiem, że zgodnie z prawem konsumenta mam prawo zakupić towar w takiej cenie jaka jest na metce. Pracownik poinformował mnie że metka 9.99zł to nie jest cena Carrefour lecz producenta.Skonsultował to jeszcze z kierownikiem. Jednak czy mnie jako klienta powinno to interesować? Myślę że nie. Ponieważ upierałam się przy zwrocie różnicy w gotówce, pracownik zadzwonił po panią kierownik. Miałam czekać, ponieważ pani kierownik obsługuje klienta, a druga kierowniczka jest na przerwie. A więc czekam 1 minutę, , 5, 10 i czekam sobie dalej. W międzyczasie pani kierownik, która podobno cały czas podobno obsługiwała klienta 2-krotnie dzwoniła do POK i pytała czy jeszcze jestem. Ewidentnie czekała aż sobie pójdę, ponieważ nie wierzę, że pracownik w trakcie obsługi klienta może rozmawiać z kimś przez telefon. Ponieważ cierpliwie czekałam Pani kierownik i tak nie przyszła , lecz zleciła telefonicznie w oddać mi 5 zł różnicy w gotówce. Podsumowując- najbardziej zirytowało mnie podejście kierownika, który wykazał się ignorancją klienta i nieznajomością prawa konsumenta.

justi877070

16.09.2012

Carrefour

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (0)
Sklep z bardzo...
Sklep z bardzo niskimi cenami i bardzo niskim poziomem obsługi klienta. Zaraz po wejściu zamiast usłyszeć " Dzień dobry" usłyszałam krzycząco- rozkazująco , że mam wziąć koszyk. Kiedy tego nie zrobiłam, kasjerka opierająca się o ladę (prowadząca jednocześnie rozmowę z ekspedientką z sąsiedniego stoiska) powiedziała że jak mi się nie podoba to mam opuścić sklep. To właśnie zrobiłam i napewno nigdy więcej tam nie zrobię zakupów. Brak kultury osobistej personelu którego doświadczyłam napewno nie zachęca do ponownej wizyty. zastanawia mnie tylko fakt czy kierownik sklepu jest świadomy zachowania swoich pracowników tzn tego jak skutecznie wyganiaja klientów i przyczyniają się do mniejszej sprzedaży.

justi877070

24.03.2011

SNC

Placówka

Katowice, Mickiewicza 7

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi