Opinia użytkownika: justi877070
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Lubię robić zakupy w hipermarkecie Carrefour w Sosnowcu ze względu na duży wybór asortymentu oraz atrakcyjne ceny i liczne promocje. Niestety ostatniej wizyty nie zaliczę do udanych. Po wejściu do sklepu widoczna jest strefa produktów z gazetki co ułatwia nam szukanie produktów. Po wybraniu wszystkich produktów podeszłam do kasy, zapłaciłam i wszystko do tego momentu było bez zarzutu. Jedną z rzeczy, które kupiłam była książka, na której widniała cena 9.99zł, natomiast cena na paragonie to 14.99 zł. Ponieważ transakcja została już zakończona udałam się do punktu obsługi klienta po 5.00 zł różnicy. Było to dla mnie oczywiste, że pieniądze zostaną mi bez problemu zwrócone. Niestety byłam w błędzie. Pani, która obsługiwała poinformowała mnie iż może mi zwrócić pieniądze za książkę lub zwrócić różnicę w formie bonu.Ja wiem, że zgodnie z prawem konsumenta mam prawo zakupić towar w takiej cenie jaka jest na metce. Pracownik poinformował mnie że metka 9.99zł to nie jest cena Carrefour lecz producenta.Skonsultował to jeszcze z kierownikiem. Jednak czy mnie jako klienta powinno to interesować? Myślę że nie. Ponieważ upierałam się przy zwrocie różnicy w gotówce, pracownik zadzwonił po panią kierownik. Miałam czekać, ponieważ pani kierownik obsługuje klienta, a druga kierowniczka jest na przerwie. A więc czekam 1 minutę, , 5, 10 i czekam sobie dalej. W międzyczasie pani kierownik, która podobno cały czas podobno obsługiwała klienta 2-krotnie dzwoniła do POK i pytała czy jeszcze jestem. Ewidentnie czekała aż sobie pójdę, ponieważ nie wierzę, że pracownik w trakcie obsługi klienta może rozmawiać z kimś przez telefon. Ponieważ cierpliwie czekałam Pani kierownik i tak nie przyszła , lecz zleciła telefonicznie w oddać mi 5 zł różnicy w gotówce. Podsumowując- najbardziej zirytowało mnie podejście kierownika, który wykazał się ignorancją klienta i nieznajomością prawa konsumenta.