Opinie użytkownika (1)

Dnia 29 maja...
Dnia 29 maja 2915 r. wypowiedziałam umowę o świadczenie usługi dostępu do internetu zawartą dnia 10 lutego 2015 r. na czas nieokreślony. Tego samego dnia otrzymałam potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenie z Centrum Obsługi Klienta Vectra S.A. z informacją, że rozwiązanie umowy nastąpi z dniem 31 lipca 2015 r. Od dnia 01 sierpnia nie korzystam z usług dostępu do internetu. Urządzenia abonenckie (modem Wi-Fi) zwróciłam 04 sierpnia. W sierpniu otrzymałam fakturę za korzystanie z internetu w miesiącu sierpniu ( Abonament Pięćdziesiąt Mb - 60,00 złotych). Należności nie uiściłam, ponieważ w miesiącu sierpniu nie korzystałam już z usługi dostępu do internetu. Dnia 24 sierpnia 2015 r. złożyłam reklamację w biurze obsługi klienta w Gdańsku. Dnia 05 września otrzymałam odpowiedź na reklamację z zapewnieniem, że w ciągu 21 dni od daty sporządzenia odpowiedzi zostanie przesłana do mnie faktura korygująca do faktury za sierpień 2015 r. oraz, że po uwzględnieniu korekty mój rachunek nie będzie wykazywał zaległości. Wymienionej korekty nigdy nie otrzymałam. We wrześniu otrzymałam fakturę za korzystanie z internetu w miesiącu wrześniu (Abonament Pięćdziesiąt Mb - 60,00 złotych). Należności tej również nie uiściłam, ponieważ w miesiącu wrześniu także nie korzystałam już z usługi dostępu do internetu. W październiku otrzymałam wezwanie do zapłaty należności za świadczone przez firmę Vectra S,A. usługi w kwocie 120,00 złotych. Pismo podpisane przez lidera Działu Windykacji, panią Jolantę (B? - podpis nieczytelny, pieczątka wygląda na kserokopię)!! W piśmie tym nie określono okresu, w jakim ta zaległość miałaby powstać. W dniu 20 października 2015 r. ponownie złożyłam reklamację w biurze obsługi klienta w Gdańsku. Ponadto, tego samego dnia na adres kontakt@vectra.pl wysłałam list reklamacyjny (nie jestem pewna, czy mogę reklamować coś, czego nie kupiłam)/skargę na postępowanie firmy wraz z zeskanowaną korespondencją i fakturami. Niestety, skrzynka adresata okazała się być przepełniona i list wrócił do mnie. Droga Vectro, proszę nie pisz w odpowiedzi na komentarz, abym cokolwiek do Was przesłała, chyba że Twoi pracownicy uporają się z przychodzącą pocztą (czyżby nawał maili od niezadowolonych abonentów?)...

jola_23

20.10.2015

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia interwencji w przedmiotowej sprawie prosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do zgłoszenia. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi