Zgłosiłam się do oddzialu Multibanku aby otrzymać kompletna informacje na temat kont (ponieważ posiadam konto w multibanku ale zamierzam zmienić w najbliższym czasie jego typ). Pracownik multibanku (M. C.) udzieliła mi również odpowiedzi na temat kredytu gotówkowego. Jestem mile zaskoczona ponieważ z własnych doświadczeń w rożnych bankach rzadko zdarza się ze jedna osoba potrafi udzielić kompletnych informacji na kilka tematów, zazwyczaj kończy się odsyłaniem klienta na inne stanowisko/w przypadku telefonu przekazywania rozmowy do innego konsultanta, a nawet prośbą o telefon na multilinie gdyż pracownik nie jest w stanie udzielić odpowiedzi. Po wizycie w multibanku jestem mile zaskoczona jakością obsługi oraz kompetencjami pracownika w zakresie szeregu usług i produktów multibanku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.