Opinie użytkownika (1)

Zgłosiłam się do...
Zgłosiłam się do oddzialu Multibanku aby otrzymać kompletna informacje na temat kont (ponieważ posiadam konto w multibanku ale zamierzam zmienić w najbliższym czasie jego typ). Pracownik multibanku (M. C.) udzieliła mi również odpowiedzi na temat kredytu gotówkowego. Jestem mile zaskoczona ponieważ z własnych doświadczeń w rożnych bankach rzadko zdarza się ze jedna osoba potrafi udzielić kompletnych informacji na kilka tematów, zazwyczaj kończy się odsyłaniem klienta na inne stanowisko/w przypadku telefonu przekazywania rozmowy do innego konsultanta, a nawet prośbą o telefon na multilinie gdyż pracownik nie jest w stanie udzielić odpowiedzi. Po wizycie w multibanku jestem mile zaskoczona jakością obsługi oraz kompetencjami pracownika w zakresie szeregu usług i produktów multibanku.

jmts

28.09.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (33)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi