Personel wielokrotnie wystawia towar, którego cena jest nieznana. Często nawet sami nie znają ceny. Ponadto w tym markecie Biedronka jest bardzo mało miejsca. Ludzie mają trudności w kupowaniu towaru. Bardzo trudno przechodzić ludziom obok siebie a tym bardziej jeśli ktoś przystanie. Wielokrotnie personel sklepu przejeżdża z wózkami na których są ustawione palety i "przegania ludzi"
W marcu została przeprowadzona akcja promocyjna na całą Polskę. W gazetkach promocyjnych dyskont informował klientów o promocji na tablet. Tego dnia zjawiłem się kilka minut po godzinie 7 w jednym z marketów i dowiedziałem się że tabletów nie ma że ktoś je kupił. Było to oszustwo ponieważ widziałem wszystkich którzy wychodzili z marketu i nikt takiego produktu nie posiadał. Później w ciągu 2-3 godzin odwiedziłem 8 marketów Biedronka i we wszystkich dowiedziałem się że był tylko jeden produkt lub 2. Jest to oszustwo i wprowadzanie klienta w błąd. Akcja promocyjna miała trwać kilka dni tymczasem w ciągu maksymalnie trzech godzin nie było ich prawie nigdzie we Wrocławiu. Było paskudne zagranie ze strony Biedronki
Po zgłoszeniu problemów z internetem przyjęto zgłoszenie i podjęto próbę "pomocy", gdy to nie dało rezultatów natychmiast wysłano pomoc techniczną, która zjawiła się po 15 minutach. Sprawdzono stan lini telefonicznej specjalnym urządzeniem i zasugerowano wymianę rutera w salonie. Na połączenie nie trzeba było długo czekać
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.